top of page

אתם שואלים אני עונה [4] טיפים לשיווק עצמי

אלישבע ג' שואלת:

מה היתה העבודה הראשונה שלך באיור? 

יש לך טיפים איך לשווק את עצמך כמאיירת? 

מה היית עושה בחיים אם לא היית מאיירת? (או סופרת, או פסיכולוגית...) 

הרבה זמן אני רוצה לשפר את האנטומיה בציורים שלי... יש לך המלצות כלשהן ללמידה עצמית בנושא?


# העבודה הראשונה שלי באיור הייתה ציורים עבור כרטיסים טיפוליים למאבחנת רגשית או משהו בסגנון, לא סגורה על זה כי זה קרה כשהייתי בת 12 :) אבל הנה טעימה מיצירות הפאר. צוייר ביד, נסרק ונצבע באילוסטייטור. מה אומרים? יש לי עתיד?


# טיפים לשיווק עצמי:


1) תעלו ציורים באופן קבוע לפלטפורמות חברתיות וספרו לקהל על מה שעומד מאחוריהם. כן לשתף זה לא מספיק, אתם צריכים לגרום לקהל להגיב על התמונות ששיתפתם כדי שהן לא תטבענה בים החומרים שאנשים אחרים מעלים. בפורומים ובפלטפורמות חברתיות ככל שיהיו לציורים שלכם יותר אינטרקציות עם הקהל, הם יתפרסמו יותר. לא אומרת שזה קריטי אבל אם אתם תתמחו בשיתוף זה יעשה לקריירה העסקית שלכם רק טוב.


2) אל תתביישו להציע את עצמכם גם אם אתם בטוחים שלא תבחרו כי אתם לא מספיק טובים. גם אם לא יבחרו בכם, אם אנשים ישמעו את השם שלכם זה יעזור לכם בהמשך.


3) שימו לב מה הקהל אוהב לראות ממכם, ותנו לו את זה. אני לא מדברת עכשיו על שום דבר חוץ מעל אמנות מסחרית. המורה שלי לימדה אותי את זה והלכתי עם זה. היא ישבה מולי ובלי להניד עפעף אמרה לי: תוסיפי הרבה פרטים קטנים בבגד, גם אם את לא אוהבת, אנשים אוהבים את זה.

עכשיו, אני לא מדברת על העצה הספציפית הזאת כי אני לא ממש סגורה לא על הניסוח והפרטים (עבר זמן מאז) ולא על עד כמה היא נכונה, אלא על כיוון החשיבה. כשאנחנו עושים אמנות מסחרית, אנחנו צריכים לקרוא את הקהל כמו משווקים. תעשו אמנות שאתם אוהבים, אבל אם אתם רוצים למכור ולהתפרסם, תנו להם מה שהם רוצים לראות. אז אם דיברנו על שיתוף בפלטפורמות חברתיות, ישראלים אוהבים אקטואליה, אז אם אתם טובים בזה, תנו להם את זה. אם אתם בסביבה שאוהבת הומור ויש לכם את זה, תנו להם את זה. בצורה כזאת אתם נשארים על הגל לא משנה מה.


# אם לא הייתי מאיירת הייתי כנראה כותבת תסריטים, במאית, או צלמת. או הכל ביחד


# עצות לשיפור אנטומיה: כבר עניתי על זה באחד הפוסטים הקודמים, אבל זה באמת בעיקר תרגול. ציור תנוחות מהסתכלות על רפרנסים ותרגול. ככל שתציירי יותר (בצורה נכונה כמובן) את תנחילי את זה לעצמך.


עד כאן להפעם,

מזכירה שאפשר לשלוח שאלות ל miriamyael87@gmail.com

לילה טוב ושבת שלום!


447 צפיות7 תגובות

פוסטים קשורים

bottom of page