top of page

נסיעה טובה!


להתחיל את הסיפור מהתחלה, זה קצת מורכב, אז אשאיר את ההתחלה להזדמנות אחרת, ואתחיל איפשהו מהאמצע, מהמקום בו הבנתי שמשהו השתנה בתפיסה שלי. בשורה האמצעית, יש לי הזכות לתת את כל הקרדיט למורת הדרך היקרה שלי, @הגיבן , שחוץ מהכל- היא כל מה שהייתי צריכה להתקדמות המקצועית שלי.

אחד התרגולים שלי עסק ברכבים. המלצה שלי: אם גם אתם רוצים לעשות את זה, תתמקדו בדגם אחד בלבד. אף פעם לא שמתי לב כמה הרכבים מגוונים בעיצוב שלהם. כמעט כמו בחנות בגדי נשים... ראשית, הייתי צריכה להיאבק עם ההרגלים הישנים והטובים שלי- ליצור קופסאות, צילינדרים וליישר על פרספקטיבה, ובקלות אפשר לראות את ההשפעה של הניטרול.

נסיון שני על פי המלצת @הגיבן היתה לעבור לפי הסדר הבא: צורה כללית, דיוק, פרספקטיבה, דיוק. יתרון: מה שתמיד הייתי עושה חסרון: לא רכשתי כלים לפעם הבאה. כלומר, אם ארצה לשחזר את התהליך, לא אזכור כלום.

בנסיון השלישי אני מחפשת את הדרך שמתאימה לי: מנסה להתמקד ביחסים, תפיסה כללית, עדיין לפי השלבים שיושמו למעלה. יתרון: לא משהו חדש חסרון: עדיין לא נותן לי כלים לפעם הבאה.

נסיתי לעבוד בקטן. נכשל.

בנסיון האחרון, הכנסתי שלב נוסף: פרוק לצורות לאחר שלב הפרספקטיבה. כמדומני שזה הצליח.


לאחר שבוע- זה מה שזכרתי, ללא רפרנס:

מול הרפרנס בדקתי טעויות שנבעו בעיקר מיחסים לא נכונים. וערבוב לא מקצועי של דגמי-רכבים. הקווים האדומים מציינים טעויות במבנה, הכחולים- פרטים שלא זכרתי כי לא נתחתי אותם לצורות. אובייקטים שלא תפסתי כצורות, לא נשמרו בזיכרון הפעיל שלי. כמה ימים אחרי, ללא רפרנס כמובן:

ועכשיו אני מתחילה שוב את המסע, עם דגם אחד בלבד. הנה התהליך:

וזה הסופי:

תראו כאן הקלטה של התהליך:


עידכון 02/04/19:

אחרי שנוכחתי שאני לא מצליחה להיגמל מלערבב רכבים זה בזה, הורדתי את כל כל הסמלים וזרמתי. בדוגמאות האלו, לא נעזרתי בשום רפרנס, השתמשתי בתבנית שסיגלתי לעצמי בזמן התרגולים אבל בלי התייחסות לדגם ספציפי. בשלב זה, הזיכרון שלי מלא בחלקי רכבים מסוגים שונים, ולי נשאר רק להרכיב אותם, למשהו חדש ועד כמה שאפשר- נכון. הכי כיף זה לשחק עם הפרספקטיבה, ולראות איך הצורות מתכווננות בתהליך הזה. עברתי את הטסט, @הגיבן ?





190 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

bottom of page