top of page

סטוריבורדינג

אוקיייי אז ככההה *נשימה ארוכה*


מכירים את הציורים האלה שישבתם כלכך הרבה עליהם שאתם לא יודעים אם אתם אוהבים או שונאים אותם? לא בטוחים שאתם רוצים לראות אותם יותר לעד ולעולמי עד? אז זהו, במקרה הזה אני לא בטוחה שזה בכלל מה אני מרגישה לגבי זה...וזה מתסכל, ולא מתסכל

על מה את מדברת ארי?... אז ככה;


היה לי איזה פרויקט מהלימודים לפני כמה חודשים טובים לאייר סטוריבורד קצר של 6 פאנלים כביכול לספר ילדים. עשיתי 6 פאנלים, אחלה. לאחר מכן לבחור שניים מהם ולגמור איתם סופי - צביעה וכו', אחלה בחלה.


אבל ארי כמובן לא תסתפק באיור פשוט, לא, היא תסבך את עצמה באיור מורכב צבעים ומה לא. רציתי בהתחלה ללכת על כיוון של איור בלי אינקינג בכלל משו כמו "painting" כזה מהמושקעים ביותר, אבל מחמת זמן וכל מיני אלף תקלות שהיו תוך כדי (+נמחק לי איזה שעה שעתיים של תהליך שעשיתי לאחד האיורים) ויתרתי והחלטתי לעשות אינקינג לדמויות. יצא שעשיתי אינקינג לדמויות אחרי שעשיתי צביעה לדמויות (תדמיינו דמות שציירתם בערך עם צבע ואז עברתם עליה עם אינקינג - הבניה לא יצאה משו)


ויצא מה שיצא, אני...לא מרוצה מזה, אבל גם מרוצה מזה (?) אני מרגישה שיכולתי לעשות יותר אבל זה כלכך נסחבבבב, הזמן והכח אזלו לי לגמרי ונאלצתי לסיים עם זה מתישהו לפני שאצא מדעתי... הוי יש כלכך הרבה דברים שהייתי מתקנת אבל אין לי כח כבר לראות את זה! *אנחה* האיורים מבוססים על חלק מאוד קטן מסיפורי מעשיות של רבי נחמן. הייתי צריכה שבכל איור יהיו לפחות שלושה דמויות אז נאלצתי לדחוף את שלושת הדמויות לכל פאנל בסטוריבורד, אז זה הסטוריבורד:

📷

אלו שני האיורים הנבחרים לאיור מוגמר בשלב סקיצה:

📷

📷

ואלו האיורים המוכנים:

📷

📷

עד לפעם הבאה... (C) כל הזכויות שמורות בלה בלה בלה :)

208 צפיות4 תגובות

פוסטים קשורים

bottom of page