top of page

ריכוך חכם [קליפ פיינט]


להלן מדריך קצרצר לאופציית “ריכוך חכם”-“Smart Smoothing” המעודכן בגרסת קליפ 1.9.3 לגבי הביצוע, האמת שהתאכזבתי, ציפיתי לקסם של “פוף”. אבל למקרים מסוימים הוא יכול להועיל. מהו ריכוך חכם? ריכוך חכם מפחית ומרכך את כמות ה-“רעש” בפיקסלים הנוצרים על ידי הגדלת או עיוות תמונה. אופציה זו מועילה לאחר הגדלת תמונה על ידי שינוי רזולוציה (Change Image Resolution) או אחרי עיווט אובייקט/תמונה אחרי שימוש “בטרנספורם” (ctrl+t).

איך משתמשים? * עומדים על שכבת האובייקט או התמונה אשר רוצים לרכך. * הולכים ל: (Edit - Smart Smoothing (technology preview






* תפתח חלונית תצוגה המאפשרת ע”י כפתור ה-Preview לראות את הביצוע לפי רמת הריכוך שתבחרו: חלש, בינוני וחזק, כאשר: “חלש” מתאים לתמונה שהוגדלה פי 2. “בינוני” לתמונה שהוגדלה פי 3 וכן הלאה.




ביצוע בלייב: ראו בתמונה המצורפת מצד ימין הקוים חלקים. לאומת הקו המגורד שמצד שמאל. ספציפית לציור הזה חיפשתי אופצייה שתיישר לי את הקו המפוקסל ששמתי לב אליו מאוחר מידי. עדין הביצוע לא מושלם. לא אמליץ להשתמש עם תמונת אינק עם הרבה פרטים צפופים שיעלמו בתהליך. אבל למקרים מסוימים זה יכול להועיל.


לדוגמא, כאשר בציור הצבעים מקבלים אפקט מגורגר עקב שינוי ברזולוציה, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה הנלקחה מאתר המקורי של קליפ סטודיו:

זה הכל לבנתיים. כאן הקישור לאתר קליפ סטודיו עם מדריך באנגלית של “ריכוך חכם”. בהצלחה, וובנואר.


209 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

bottom of page