top of page

(להכניס כאן אימוג'י של חצוצרה) הקומיקס לנערות - כאן!


כן. הלא יאומן קרה. הקומיקס לנערות (להכניס דראם רול דרמטי) יוצא סוף סוף לאוויר העולם!! וכן, הרעש הזה שאתם שומעים- זה משק כנפי ההיסטריה. היו לי הרבה הרצאות לומר ברגע הזה, אבל ככה זה, ברגע שאת עולה לבמה, והאורות נדלקים עליך, והעשן מהמכונות המחניקות אופף אותך, והצווארון של התלבושת הנוצצת מגרד בעורף, וכל העיניים מהקהל נעוצות בך ובטיק המרגיז שצץ לו בגבה השמאלית שלך- את לא ממש זוכרת את כל המילים היפות שעמדו לך בגרון קודם.

אז בגדול, אם ניצמד לעובדות היבשות, השם של הסיפור הוא 1:0 (אחת, אפס) והוא יפורסם פעם בשבועיים על פני שני עמודים. זה לא במקום הקומיקס של שירי כהן! אלא בנוסף. ואני מאד מקווה שזה כבר בסדר לכתוב על זה ולא יהרגו אותי עם איזה מעטפת נפץ מהמערכת, או משהו. עתון משפחה, רחמיכם בבקשה.

בכל מקרה, אני אעלה כאן בעז"ה בהמשך קצת מאחורי הקלעים של היצירה! וכמובן, בחלוף פרק הזמן החוקי הראוי, קצת עמודים מהפרקים שכבר פורסמו. אבל הנה בקטנה ובאיכות נמוכה- הטיזר שהכנתי שהוא גם חלק מהלוגו (כאן להכניס קישור לעתון ילדים- הא, אין קישור כזה. אוקי. אל תקריאי את זה שאין קישור. אל תקריאי את זה שלא להקריא את זה. עצרי כאן!) וגם- עמוד השער של העתון היום!


383 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

bottom of page