top of page

קנז: תהליך עבודה (פאנארט)

טוב נו, אז זרקו לי את הפתיון הכי ברור- ממלכה במבחן.... כן, לא מצחיק. הייתי חייבת להשתתף כמובן, מקווה שמיה תראה את הציור שלי ותגיד- למה אין למשתמש הזה תמונת פרופיל? (כי הורידו לי את התמונת פרופיל. כי לא שילמתי כסף. כי - סיבות)

אגב, לא יודעת מה אתכם, אבל כשאני כותבת דמות, ממש קשה לי לתרגם את זה לויזואל, לציור. ממש אבל. כאילו, זה לוקח לי איזה כמה חודשים להשלים עם סקיצה נורמלית מס' 100 ולהחליט שלא משנה שזה לא דומה ל-מה שזה לא יהיה שבראש שלי- זה יפה גם ככה.

בכל מקרה, חשבתי לשתף את החבר'ה פה בלוקסוס שנקרא צילומי מסך מתהליך עבודה, ועוד קצת שיתוף מהרפרנסים שעליהם התבססתי. מקוה שתהנו ותחכימו!


אז התחלתי בקצת תחקיר על המקור האתני של הכוזרים והשבטים שסביבם. כיוון שקנז היה מונדרי (אין באמת דבר כזה, אבל בטח מיה התבססה על משהו אחר) חיפשתי מידע על קבוצות אתניות בכוזר. אחר כך עם המידע שבידי (שאגב אם הוא מעניין אתכם, אני והגיבן דיברנו עליו בפודקאסט שלנו 'מדברות כוזרית' שיעלה בקרוב ליוטיוב של הסליק פה ) אספתי כמה תמונות של אנשי שבטים ולבסוף החלטתי על הנער הזה


בתחילה חשבתי להיצמד לתמונה ולצייר לקנז צמות (לא יודעת, נראה לי יותר פרקטי כשאתה עבד ויש לך שיער ארוך ואתה צריך לחתוך ירקות ולכבס כל היום) אבל אז דמיינתי את כל הבאקלאש שאני אקבל על זה מכל מיני מאן דבעי ולכן החלטתי להיות מאוזנת ונורמלית וללכת על שיער חלק וארוך, רגיל, כמו כל הישיבישערס בשטיבל.



אחר כך הלכתי לחפש תמונות של אוהלים שבטיים. פה כבר ממש לא שמתי פס על המוצא של הקווארים וכל שאר הפרטים הזוטרים האלה (האמת שפשוט לא הצלחתי למצוא תמונות של אוהלים עתיקים מהאזור הזה של העולם- שוב, ראו פודקאסט) אז פשוט חיפשתי 'אוהלים שבטיים עתיקים' והלכתי עם התמונה הזאת של אוהל של ילידים אמריקניים, טה- דה---



האמת שגם אהבתי את הציורים של הסוסים על הבד, התאים לי לכל הקונספט של הקאוואריות, ולא אכפת לי מה תגידו.

















ואז, דוך ירדתי ישר לעבודה. הנה כאן למטה השלבים-


צבע ראשוני-

עוד קצת עומק ותאורה- (וזקן, כן)

רקע- סורי לזה אין לי שלבים פשוט הכל בשכבה אחת 💀

הוספתי צלקת זכר לקרב במנהרה ההיא, פצע ליד השפתיים זכר לברוטאליות שהקווארים בטח נוהגים בו- עבדים בימי הביניים וכל זה-


ובגלל שזה היה מדי זרחני לטעמי, עשיתי תיקון צבע קל:

וזהו! לא יודעת מה אתכם, אני מרוצה :)

דעות, הארות והערות ותזכורות לגבי הדמות המקורית יתקבלו בברכה!

ואל תשכחו להירשם לערוץ היוטיוב של הסליק כדי לקבל ראשונים התראה כשהפרק הראשון של הפודקאסט יעלה.


1,027 צפיות40 תגובות

פוסטים קשורים

bottom of page