top of page

הויון גודל 22 - מה ההבדל בין הגרסאות?



התיעצות קטנה עם Ammo:‏

אני כעת לפני רכישת לוח הויון ורציתי לשמוע מה היא אומרת לגבי (Huion Kamvas pro 22 (2019 לעומת Huion Kamvas pro 22 הרגיל. ההבדל היחיד שאנחנו רואים בינתיים זה מהירות זמן תגובה, וההבדל במחירים- 100 דולר. מעניין לשמוע למה היא ממליצה דוקא על 2019 בפוסט שלך בסליק.

תודה גדולה, ויום נפלא!

ללא שם


התשובה


שלום ללא שם. ראשית אזכיר לכל הקוראים שמדובר בעט תצוגה, עט גרפי עם לוח שמחברים למחשב כדי לצייר. אם אתם רוצים לדעת עוד על זה הסתכלו כאן.


לענייננו, אני בדרך כלל ממליצה לקנות דגם של כל חברה רק שנה לאחר שהיא יוצאת לאור. כמעט תמיד יש באגים שעקפו את בקרת האיכות ואחרי שנה אפשר לבדוק מתלונות של משתמשים מה היו הבעיות התדירות, והחברה תוציא סטוק חדש ומשופר. כשחברת Wacom עושים את זה הם בדרך כלל משאירים את השם המקורי ורק מדווחים על תיקון התקלות בערוצי תקשורת (אם כי נראה שהם יעברו למנהג דומה להויון השנה). כשחברת Huion יוציאו גרסה שניה הם ישאירו את השם המקורי אבל יוסיפו ציון לגרסה כמו שנת ההוצאה או V2. תמיד כדאי לרכוש את הגרסה העדכנית. במקרה הזה מדובר יותר בשדרוג שמשפר את חווית השימוש ומגבש את כל החידושים העדכניים בשוק בצורה המיטבית ביותר, ולמרות שרוב המשתמשים היו מרוצים יש גם תיעוד של תלונות על הגרסה הראשונה. כדאי לשים לב שהויון הפסיקו את ממכר הגרסה ההיא. לא ניתן לקנות אותה בחנויות הרשמיות, קרי: חנות הבית של Huion, אמזון, B&H. אני מניחה שאפשר עדיין לרכוש אותה בEbay ואתרים דומים בהם טרם נגמר המלאי, וייתכן שתקבלו מוצר סביר, אבל יש בזה סיכון.



השדרוגים המיוחדים לגרסה 2019


מהירות תגובה.

כפי שציינת, מהירות התגובה פחתה מעיכוב של 14ms לעיכוב של 8ms, אבל מכיון שמדובר במסך לציור ולא למשחקי מחשב או רינדור, אין לערך הזה משמעות אמיתית, ואילו זה היה השדרוג היחיד הייתי אומרת שזה לא שווה מאה דולר נוספים.


המסך מוצמד.

כלומר אין מרווח אוויר בין משטח הזכוכית למסך הלד שמתחתיו מה שמפחית עד לאפס כמעט את הפרלקסה, הרווח בין החוד של העט ובין הסמן שעל המסך. זוהי התקדמות טכנולוגית ייחודית לHuion בלבד, בינתיים.


תיאום צבעים רחב.

הצבעים תואמים ל120% Srgb, או 92% Adobe RGB, עשרים אחוז יותר מהגרסה הקודמת. במסכי מט אנחנו מאבדים חלק מהחדות של התצוגה. זה וויתור שחלק מאיתנו עושים לטובת המרקם והרגשה טבעית יותר. כל אחוז שמוסיפים לצבעים חיוני כדי לפצות על הבעיה הזאת. 120% זה מעולה.


בשתי הגרסאות לוח הזה יש לעט 8192 רמות לחץ לעט, עט ללא טעינה, יש זיהוי הטייה, המסך מט, והמסך בגודל 21.5". אם יש בעיה של תקציב, אני ממליצה לכם לבדוק את הדגם הזה הויון פרו 16 במחיר משוער של 1890 ₪. הוא אמנם קטן יותר אבל הוא דגם מתקדם מאוד והגודל סביר. בתור לוח ראשון זה מצוין, אך הוא בהחלט יכול לשמש אתכם זמן רב. תוכלו לראות כאן השוואה של הלוחות. הוספתי גם לוח של וואקום מדגם חופף שיהיה.






250 צפיות11 תגובות

פוסטים קשורים

תודה שנרשמת! מעתה התראה על כל פוסט חדש יתקבל בתיבת המייל שלך. ניתן בכל עת להסיר את הרישום בתחתית המייל.

מי אנחנו | תנאי שימוש | יצירה וניהול הסליק ג.ר. היילנדר. כל הזכויות שמורות

bottom of page